21 listopada 2015

Bransoletki z muliny



Witajcie,
To kolejny post z serii  ręcznie wykonane.
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje bransoletki z muliny, które od dawna są bardzo modne. W internecie można znaleźć bardzo dużo schematów jak je wykonać. Ja swoją przygodę zaczęłam w podstawówce wraz z koleżankami. Na początku były to proste wzory - paski skośne lub jodełka. Dopiero po jakimś czasie po zapoznaniu się bardziej z tą techniką zaczęłam pleść bransoletki z bardziej różnorodnymi wzorami np z imionami, serduszkami, wszystkim co wpadło mi na myśl :).
Bywało, że robiłam je w szkole, jadąc autobusem ponieważ bardzo to lubiłam i strasznie mnie to wciągało. Z całą pewnością uczy to cierpliwości.
To także super pomysł na prezent np. urodzinowy jeśli nie mamy na nic pomysłu.
Tak jak wspomniałam ten sposób robienia bransoletek jest bardzo popularny. Komuś, kto chciałby wykonać takie bransoletki a nie ma pojęcia jak to zrobić polecam oglądnięcie filmików na YouTube. Jest tam szczegółowo pokazany sposób wykonania.

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć stworzonych przeze mnie bransoletek :











Koniecznie dajcie znać w komentarzach jeżeli też takie wykonujecie. Podobają Wam się?

Zapraszam także do Linkowego party z Diana Art :) w którym można dodawać swoje Prace.

6 komentarzy:

  1. Ciekawe prace;) I ja kiedyś wykonywałam takie bransoletki, ale tylko te proste wzory;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Pamiętam takie z dzieciństwa, szał wyplatania na przerwach i okienkach w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory, bardzo mi się te bransoletki podobają. Sama takie robię, ale aktualnie mulina się skończyła :) Blog ogólnie świetny i zapraszam również na swojego :)Miłego dnia :)
    pozytywnienakrecona.uchwycone-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem bardzo ciekawa jakie Ty wykonujesz:) Oczywiście zaglądnę do Ciebie. Również życzę miłego dnia :D

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się czarno biała.

    OdpowiedzUsuń