18 lutego 2017

Zakupy z Second Handu #1

Witam,
Już dawno nie dodawałam nowego posta, wynikało to z tego że nie miałam po prostu czasu i pomysłu na stworzenie nowych wpisów. Dzisiaj przychodzę do Was aby podzielić się z Wami moimi zdobyczami zakupionymi w lumpeksie. Od czasu do czasu lubię właśnie tam zaglądać. Czasem udaje mi się znaleźć coś rewelacyjnego i oryginalnego ale czasem po prostu nic mi nie wpadnie w oko. Uważam że te ubrania są naprawdę dobrej jakości,  nie niszczą się po praniu tak jak to bywa z nowymi kupionymi  w  sklepie. Właśnie dzisiaj zaglądnęłam do jednego Second Handu i była wyprzedaż wszystkiego towaru o 50 % więc ceny za ubrania były bardzo niskie. Serdecznie zapraszam do obejrzenia wpisu.

Może zacznę pierwsze od dodatków. Udało mi się  znaleźć taką oto  torebkę firmy River Island. Jest bardzo solidnie wykonana, z materiału przypominającego skórkę węża. Ze złotymi łańcuchami a z przodu z logo sklepu. Jest prześliczna a jej cena wynosiła dokładnie 4,25 zł więc jestem bardzo zadowolona z jej zakupu. Noszę ją teraz praktycznie codziennie.




Następnym ciuszkiem  jaki chciałam przedstawić jest bezrękawnik. Zastanawiałam się czy go wziąć ale jest on gruby i bardzo ciepły i to spowodowało że jednak się zdecydowałam ponieważ świetnie będzie się nadawał do wiosennych stylizacji zakładając go zamiast kurtki. Dodatkowo ma urocze pomponiki przez które  ten bezrękawnik super wygląda. Jedynie sznurki od pomponików były bardzo długie więc musiałam związać. Wygląda jak nowy ze sklepu a jego cena wynosiła 7 zł. Firma to Roommates.



Właśnie gdy miałam iść już do kasy spostrzegłam taką oto przepiękną ramoneskę. Wszędzie szukałam takiej, w takim kolorze a tutaj niespodziewanie znalazłam właśnie taką w Second Handzie :) Z przodu jest skórzana natomiast po bokach i z tyłu jest z miękkiego i przyjemnego materiału. Jest bardzo wygodna a jest stan jest także bardzo dobry. Jest to firma So sweet. Zapłaciłam za nią 8 zł więc tym bardziej jestem zadowolona.




Następna rzecz, tym razem letnia to spodenki z wysokim stanem z złotymi zamkami we wzór panterkę. Uwielbiam motyw panterki na ubraniach więc musiałam mieć te spodenki jak tylko je zobaczyłam. Firma River Island. Cena - 7 zł.




Ostatnią rzeczą jest jednoczęściowy strój kąpielowy w kolorze czarnym z elementem kwiatów. Podoba mi się jego kolorystyka oraz to że jest jednoczęściowy bo nie miałam takiego w swojej szafie. Jest to firma George a cena jaką zapłaciłam to 3 zł.



To wszystko co chciałam pokazać Wam z moich nowości lupeksowych. Chcecie abym częściej umieszczała takie wpisy ? Koniecznie napiszcie co sądzicie o moich zakupach oraz o tym czy lubicie kupować ubrania w Second Handach :).

4 komentarze:

  1. Wow, świetne zdobycze!:) Zwłaszcza torebka i ramoneska wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) Bardzo podoba mi się ramoneska, szkoda przepłacać za nową skoro można mieć w dobrym stanie w takiej niskiej cenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skórka jest swietna, podoba mi się jej kolor i model ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z drugiej ręki są często tak samo dobre jak te nowe, a oszczędzamy przy tym masę pieniędzy :) Samemu dużo takich kupuję, bo naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń