26 lutego 2016

Wielkanocne ozdoby #1

Coraz bliżej Święta Wielkanocne więc przyszła pora na przygotowanie ozdób :)
Postanowiłam zrobić oto kolorowe zwierzątka.
Na zdjęciach przedstawiłam etapy ich wykonania.  
Mam nadzieję, że dla niektórych będą inspiracją a także fajnym  pomysłem na zabawę z dziećmi.





 Przygotowujemy rulon z prostokątnej kartki papieru i wyciętego koła i wycinamy w nim małe kwadraciki. Zamiast tego możemy użyć już gotowej rolki papieru toaletowego :).
Ja rulon przygotowałam w poniższy sposób :



   

 Kolejny etap to wycinanie z kolorowego papieru uszek, oczek, noska z wąsami, łapek itp. :) po prostu ozdabianie króliczka. Kolorystykę można wybrać różnorodną przecież to wiosna więc im jaskrawe i żywe kolory tym lepiej :). 




 Zdecydowałam się zrobić także baranka i kurkę sposób wykonania taki sam jak powyżej. Również robimy rulon tylko ustawiamy go poziomo i do baranka doklejamy łapki, główkę a do kurki żółtą główkę, dziób, czerwone łapki itp. :)






Tak prezentują się wszystkie wielkanocne zwierzątka wyeksponowane w wiosennej trawce :).

1 komentarz: