4 listopada 2015

Ramka na zdjęcie - ozdabiana muszelkami

Witam wszystkich serdecznie,
Pomysł na ozdobienie w ten sposób ramki na zdjęcie zrodził się we mnie wtedy gdy pojechałam nad morze i przywiozłam dużo pięknych muszelek :).  Chciałam użyć je do ozdobienia jakiegoś przedmiotu i położyć na półce jako pamiątka. Miałam wtedy zwykłą, nieciekawą  ramkę na zdjęcie. Brakowało jej po prostu jakichś dodatków więc pomyślałam, że super będzie wyglądała jeśli ją po swojemu jakoś przerobię. 
Jesteście ciekawi jak ją wykonałam? Zapraszam do obejrzenia posta :)


Do ozdobienia tej ramki potrzebowałam masę solną. Czas jej wykonania jest bardzo szybki. Mąkę, wodę i sól miesza się w miseczce. Wszystko to w proporcji 1:1:1. Konsystencja jest taka jak ciasto na pierogi. 

Powstałą masę przykleiłam na ramkę, po czym ułożyłam muszelki. Zostawiłam do wyschnięcia. Później ozdobiłam  trochę brokatem dla lepszego efektu. Ot, to wszystko :) 



Motyw muszelek na różnego rodzaju przedmiotach jest bardzo ciekawy i piękny. Może Wy macie jakieś pomysły na ich wykorzystanie do  ozdób wnętrz? Serdecznie zapraszam do podzielenia się z tym w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz