9 listopada 2015

Kolorowa Doniczka - Decoupage

  Każdy w domu ma dużo pięknych roślinek. Ozdabiają nasze wnętrze i tworzą lepszy klimat. A co jeśli by tak nadać lepszy wyraz roślinom poprzez ozdobienie doniczki na bardziej ciekawszą? Mi osobiście podobają się kolorowe ozdoby we wnętrzu, tworzy to bardziej przytulny i ciepły charakter. 

 Odkąd zaczęłam swoją przygodę z Decoupage ciągle próbuję przyklejać serwetki na różnych powierzchniach. Tym razem postanowiłam zmienić jednokolorową doniczkę w coś bardziej radosnego i cieszącego oko. Całą doniczkę okleiłam serwetką w czerwone kwiaty i konwalie. Na górę natomiast nałożyłam dziurkowaną wstążkę i różową mniejszą ze sznurka. Wstążki trzyma szpilka ze złotym koralikiem. Wszystkie te rzeczy można kupić w pasmanterii. Sposób na wykonanie tej ozdoby nie jest skomplikowany. Z całą pewnością poradzi sobie nawet amator :).


Zamieszczam zdjęcia moich starań :)
Oto one:








Serdecznie zapraszam do komentowania, pozdrawiam! 

1 komentarz: