28 października 2015

Halloween-owe dynie z cukierkami

Witajcie :)

Z okazji zbliżającego się Halloween chciałam Wam przedstawić moje małe ozdoby - są to  dynie, duszki i nietoperzyki mające w środku cukierki. W tym właśnie czasie w innych krajach dzieci chodzą po domach i zbierają cukierki, dlatego w moim pomyśle ich  nie zabrakło. Wręczę je moim domownikom, będzie to super Halloweenowy prezencik :). Dobrym pomysłem będzie wykonanie razem z dziećmi tych ozdób ponieważ będą miały niezłą zabawę. Zapraszam do obejrzenia posta.

 dynie Halloween
Wykonanie jest banalnie proste i nie wymaga zbyt dużo czasu. 



Na początku wykonujemy skrzyneczki metodą Origami. Jeśli nie wiesz jak to zrobić  Kliknij tutaj
Drugim krokiem jest wycięcie dyni  z pomarańczowego papieru  ( malując oczy i uśmiech ). 
Ja niestety nie miałam pomarańczowego i pomalowałam kredką :). Możemy również wyciąć inne stworki m.in. czaszki, duchy,czarownice, nietoperze, co da ładniejszy wygląd naszych ozdób oraz wzbogaci różnorodność.
Przyklejamy dynię na ściance pudełeczka , po czym wkładamy cukierki do środka.



Jestem ciekawa czy u was w domu można znaleźć takiego rodzaju motywy w ten właśnie zwyczaj Halloween, ponieważ w Polsce nie jest tak  popularny  jak w USA. Podzielcie się tym w komentarzach. Buziaki.

1 komentarz: